Upadłość konsumencka

JAKIE KORZYŚCI NIESIE ZA SOBĄ OGŁOSZENIE
UPADŁOŚCI KONSUMENCKIEJ?

 

Po dniu 24 marca 2020 r., ogłoszenie upadłości konsumenckiej jest znacznie łatwiejsze! Nowelizacja przepisów prawa upadłościowego umożliwia przystąpienie do postępowania upadłościowego konsumenckiego osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Do 24 marca takie osoby zobowiązane były do złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości przedsiębiorcy!! Ponadto teraz sąd ma możliwość ogłosić upadłość konsumencką wobec osoby, która doprowadziła do stanu niewypłacalności na skutek winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa. Nowelizacja przepisów pozwala również na ogłoszenie upadłości wobec osób, wobec których,  w ciągu dziesięciu lat przed dniem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości, prowadzono już  postępowanie upadłościowe.  

DROGA DO ODDŁUŻENIA JEST ZNACZNIE ŁATWIEJSZA I SZYBSZA!

ZACZNIJ SWOJE ŻYCIE FINANSOWE OD NOWA

napisz do nas wiadomość lub zadzwoń!

email: biuro@mat-kancelaria.pl, telefon kontaktowy 883 882 335

SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ ANALIZY SWOJEJ SYTUACJI PRAWNO FINANSOWEJ

Z ROKU NA ROK UPADŁOŚĆ KONSUMENCKĄ OGŁASZA CORAZ WIĘCEJ OSÓB

 

Z roku na rok wzrasta liczba osób zainteresowanych ogłoszeniem upadłości. Powodem tego były dwie nowelizacje przepisów z roku 2014 i 2015. Obecnie jesteśmy po kolejnej nowelizacji, która umożliwia ogłoszenie upadłości konsumenckiej jeszcze szerszemu gronu zainteresowanych. Według Monitora Sądowo Gospodarczego w ubiegłym roku 7944 osoby ogłosiło upadłość konsumencką - ponad 1600 osób więcej niż w roku 2018. Obecne prognozy wskazują na jeszcze większy wzrost!

Jeśli nie wiesz czy Twoja sytuacja pozwala na ogłoszenie upadłości konsumenckiej, zamów bezpłatną analizę prawno finansową, a jeszcze dzisiaj będziesz mieć pewność!

Prześlij nam swój numer telefonu na adres e-mail: biuro@mat-kancelaria.pl lub zadzwoń do nas pod numer 883 882 335!

POSTĘPOWANIE UPADŁOŚCIOWE W KILKU KROKACH

1. Przeprowadzenie prawno finansowej analizy sytuacji ekonomicznej osoby zainteresowanej ogłoszeniem upadłości. 

2. Zgromadzenie informacji na temat zadłużenia oraz majątku dłużnika, a także przyczyny powstania stanu niewypłacalności. 

3. Sporządzenie wniosku wraz uzasadnieniem i złożenie go do sądu. 

4. Weryfikacja wniosku przez sąd. 

5. Wydanie postanowienia o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej wobec osoby zadłużonej.

6. Plan spłaty (orzekany jest wobec osób, których finanse powalają na spłatę części zadłużenia wobec wierzycieli). 

7. UMORZENIE ZOBOWIĄZAŃ I NOWY START!

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Podczas codziennych rozmów z osobami, które dążą do ogłoszenia upadłości, zadawane są nam dziesiątki pytań. Na każde z nich staramy się odpowiedzieć. Istnieje jednak grupa pytań, która powtarza się podczas każdej rozmowy!

Wybrane pytania przedstawiamy poniżej!

Jakie pytania zadawane są najczęściej?

 

1. Kto może ogłosić upadłość konsumencką?  

2. Co zrobić aby ogłosić upadłość konsumencką?  

3. Czym jest stan niewypłacalności i kiedy powstaje?  

4. Jak złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej?

5. Ile trwa postępowanie upadłościowe?

6. Jakie są skutki ogłoszenia upadłości konsumenckiej?

7. Jakie są zalety ogłoszenia upadłości?

8. Jaki wpływ ma postępowanie upadłościowe na życie codzienne?

9. Zawarcie układu na zgromadzeniu wierzycieli - dla kogo i w jakich okolicznościach? 

 

Odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania znajdziesz → TUTAJ

 

A jeśli wolisz porozmawiać bezpośrednio z prawnikiem - zadzwoń pod numer 883 882 335 

Formularz kontaktowy
Chcesz umówić spotkanie?
W celu umówienia spotkania skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 883 882 335
lub zostaw nam wiadomość na skrzynce mailowej
biuro@mat-kancelaria.pl

W tym celu możesz też skorzystać z formularza kontaktowego znajdującego się po prawej stronie!
Nasze biuro znajduje się w budynku Trituum Business Park, w Gdyni przy Alei Zwycięstwa 241 lok. nr 13 - 3 piętro
Zapraszamy wszystkich do skorzystania z formularza kontaktowego. Aby przesłać wiadomość do naszego biura należy wpisać swoje: imię, (nazwisko opcjonalnie), temat zapytania lub problemu prawnego, adres e-mail, na który zostanie skierowana odpowiedź od naszego specjalisty. Jeżeli chcielibyście, aby prawnik skontaktował się z Wami telefonicznie, prosimy o pozostawienie numeru telefonu kontaktowego