Odszkodowanie? Sprawdź za co, kiedy, i o jaką rekompensatę możesz się ubiegać.
Dochodzenie odszkodowania od przewoźnika lotniczego. Jak się do tego zabrać? Niby wszyscy wiedzą, że można. Ktoś kiedyś chwalił się, że udało mu się uzyskać odszkodowanie. Znajomi mówili, że samolot się spóźnił, ale bardzo szybko przedstawiciel linii lotniczych zatroszczył się o nich, proponując obiad i napoje? Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wartość obiadu to 50 zł może 100 jeśli podróżujemy we dwoje? A może nawet 200,00 zł, kiedy wybieramy się na wakacje z dziećmi, bądź w większym gronie. Jak to się ma jednak do 250, 400 lub 600 Euro odszkodowania? Taką kwotę odszkodowania może uzyskać pasażer poszkodowany przez przewoźnika lotniczego.
Wysokość rekompensaty może być kilkanaście razy wyższa od wartości bonu do restauracji lotniskowej, zaproponowanego przez przewoźnika.
W przypadku odwołania lotu lub opóźnienia przekraczającego 3 godziny, kiedy przyczyna wystąpienia takiej sytuacji była niezależna od działań i woli przewoźnika, wysokość odszkodowania dla jednej osoby to 250, 400 lub 600 Euro! Oczywiście w zależności od pokonywanej odległości. W przypadku podróży rodzinnej np. czteroosobowej, wartość odszkodowania może przekroczyć nawet 10.000 złotych! Wskazana wysokość odszkodowania dotyczy również pasażera, który nie z własnej woli, został poproszony o opuszczenie pokładu samolotu lub w ogóle nie został na jego pokład wpuszczony, ze względu na rzekomy brak miejsc.
Dochodzenie odszkodowania od przewoźnika lotniczego - przewodnik ze specjalnie przygotowaną zniżką.
Przygotowaliśmy dla Państwa krótki przewodnik informacyjny przedstawiający w jaki sposób zachować się w przypadku opóźnienia lub całkowitego odwołania połączenia lotniczego oraz gdy mamy do czynienia z tzw. overbookingiem. Wraz z przewodnikiem
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem, który jest dla Państwa dostępny na naszej stronie internetowej Pobierz przewodnik po odszkodowaniach lotniczych